dimarts

Els tres tossals a Benissa-Gata-Senija

Feia temps que no feia una eixideta bona corrent per muntanya i la zona de Gata-Benissa-Senija l'havia fet però sempre a trams i vam pensar en provar de fer-la sencera a vore molts km eixien,ens van faltar poc metres per a aplegar als 21 km i més o menys ens van eixir 1000 de desnivell de pujada.
Vam eixir des de la Mallada Verda caminant ràpid per anar calfant un poc i quan ja veiem la garganta i Gata de Gorgos al fons vam començar a trotar cap avall,passem prop de Gata i per asfalt cap a la Font de la Mata,això sí,una part perquè després vam agafar una senda molt bonica empedrada fins la Casa dels Xaparundos i l'aljub i prop d'allí ens vam creuar amb moltíssima gent de Gata que anaven d'excursió.
Després baixada cap al camí vell de València i 1ª pujada important del dia la del Tossal de les Bassetes-Creu de Senija i són prop de 300 metres de desnivell en molt poquet temps.
Dalt paradeta i un mosset i cap avall pel mateix lloc a buscar la senda formigonada que també és dureta però més curteta i ja cap a la Font de la Mata i després per la bonica pinada cap al Tossal del Moro i ja per últim la pujada cap al Tossal dels Serrillars i ja prou cansats cap al cotxe completant la ruta en 3 hores i 45 minuts gaudint d'un bon dia amb no massa calor i molt bona companyia.