divendres

Setmana molt completeta

Aquesta setmana ha sigut una bona setmana de vacances,aprofitada per a fer senderisme sobre tot que últimament ho tenia un poc abandonat.
Pensava còrrer més i fer més bici però la cosa ha vingut així i he trobat bona companyia tots els dies.
El dissabte passat vam fer una ruta btt que la teniem ahí al costat i encara no haviem fet,les bassetes de senija i buscar la creu i cap als murterets i després vam fer la del camí vell de llíber i per acabar la volta vam anar a fer la de les terrasses de la torre fent 28 km.
El dilluns vam fer una tirà llarga btt i vam fer Benissa-Dénia-Xàbia-Gata-Benissa completant 75 km en un calurós dia i vam disfrutar molt.
El dimarts vaig pujar al Puig Campana i els seus 1000 metres de desnivell i fins al cim vam tardar 2 hores i 20 minuts i per desgràcia es va posar núvol i no vam poder disfrutar de les bones vistes però no vam patir calor....tot no potser...
El dimecres descans muscular i el dijous vaig anar al Montgó i vam fer camí colònies,cim,creueta,penya l'àguila i marquesa i cap al cotxe en 5 horetes en un molt calurós dia.
El divendres traca final i després de 3 anys de l'últim vegada que vaig crestejar Bèrnia hui hem tornat i hem fet fort de bèrnia,després direcció forat i abans d'aplegar hem pujat al portitxol i després ja cap al pas de l'arbre,cresta i l'últim passet i després cim i baixar pel fort i cap a casa en poc menys de 4 hores.
Les úniques imatges de la setmana són de Bèrnia,un marc incomparable.

Ara ja a buscar temps per a còrrer un poc i acabar de preparar el duatló de Santa Pola del proper 25 de setembre que ja va acostant-se.