dimecres

IV GEGANT DE PEDRA


 
4 edicions ja del Gegant de Pedra a Segària,com passa el temps i pareix que la prova ja ha fet un bon nom.
En la 1a edició estava de voluntari,la 2ona de corredor i el passat any de caminant,enguany a repetir novament de corredor i sobre tot a disfrutar el dia a Segària.
Supose que seria degut a la climatologia però enguany hi havia menys gent,sobre tot caminants.
Donava pluja el dia de la carrera a partir de les 2 del migdia però a primera hora del matí va pegar  una ruixadeta però va ser poca cosa.
Jo com sempre, em pose dels últims a la sortida perquè vaig a còrrer però de tranqui,la gent ix prou escopetejada i jo al meu ritmet,vaig una estona amb Bernardo i ens agafem les primeres pujades trotant un poc però amb calma.
Després baixada passant la tuberia i a fer el nou tram de la mina,preciós raconet amb molta ombria i frondossitat de pins. Després ja a pujar cap a la zona del Passet/Coll de Pous i mira que costa eixa pujada per més que la faça....
Després baixada cap a Benimeli amb companyia de Marcello,bona gent i això de conèixer gent a les curses dona gust.
Primer avituallament i parada curteta i cap amunt xano-xano xarrant i caminant de pressa,després un altre tram nou que es pujar fins al repetidor,eixe tram és d'asfalt però el paisatge que t'envolta és preciós i és d'eixes pujades de les que tens que agafar-t'ho en molta calma.
Una vegada dalt a gaudir novament del paisatge de La Marina i cap al Poblat Ibèric,bonic tram també i li dona un toc més muntanyer a la cursa,això sí,en estar banyada i pleneta de fang la baixada hi havia que anar amb molta cura i pegant botets,en la pre-marxa vaig fer eixe tram en sec i és molt agradós,apart de que pareix una selva,moltíssima vegetació i vos aconselle gaudir d'eixe raconet sobre tot caminant qualsevol dia que pugau.
En aplegar a la Font de Català segon i últim avituallament i paradeta i ja a fer els últims kilòmetres ja en solitari. Vaig de menys a més i en passar el Collado tire un poc aplegant a la fotuda última pujada dels albergs fent un temps de 2'34 i a menjar i beure bona cosa.
A l'any que vé més i millor. Salut i muntanya!
 
P.D: l'anècdota de la cursa va vindre pujant cap al repetidor ens passa un apuntat de caminant corrent tot follat i diu es per ací? nosaltres li diem,els caminants van cap avall,i ell diu estic lesionat d'un gemelo i per això em vaig apuntar caminant,i nosaltres pensem...ja voldria jo còrrer així de pressa cap amunt tenint una lesió.....
Per a que corre la gent i s'apunta de caminant? no m'ho explicaré mai....
 
 
 

Entrada destacada

De ruta pel Castellet,la mallà del Llop i el pinar de Ruiz