diumenge

Volta pels Lleus,falda d'Oltà,Canelles i la Solana

Eixideta pel terme de Benissa,mai et deixa indiferent la varietat de paisatges que hi ha dins del terme de Benissa,hi ha de tot i per a tots els gustos.

Marcava aigua però vist lo vist eixa setmana,agafe la motxila i allà que vaig,començe a l'ermita dels Lleus en direcció al corral i camí de Cassamia,vaig observant els núvols i pareix que no farà massa pluja,passe els corral de bous i es tanca un poc el cel i començe a fer alguna goteta i disfrutant de les boniques vistes només trencades pel soroll de l'autopista.

Era l'última eixida abans de la Botamarges i volia sumar més kilòmetres que desnivell i per tant continue per la falda d'Oltà en direcció a Canelles,començe a baixar i creue els tubos de l'autopista i hi havia un poc d'aigua per la senda però no estava perillosa.
En passar a Canelles puje pel camí asfaltat i pense si fer la pujada de les Pedrisses però pense que és massa i continue per la pista que dona als Lleus i vec que l'han arreglat un poc la zona.
En passar la Casa de la Por agafe el sender cap a Pinos i gaudint del sempre espectacular estret de Cardos,puje la senda i en un ratet ja estic dalt del Collado de Cardos i creue la partida de Pinos buscant la Solana pel costat del Restaurant Pinos en direcció al Tossal de l'Aspre.

Puje i puje i arribe al Cau i agafe la pista del corral de Navarro i cap al camp de tir,ahí aprofite i trote una bona estona i en arribar al Rafalet agafe un trosset de carretera i pel Binyent torne a agafar pista i ara tot de baixada fins als Lleus,primer paral.lel a l'autopista i després la creues i trobe una vella senda apegada a l'esmentada autopista fins a molt prop dels Lleus acabant un bon matinet de 4 horetes gaudint de les muntanyes i partides de Benissa.